duminică, 7 iunie 2009

Review Logitech VX Nano

Vechiul meu mouse ( un Logitech V200 ) s-a defectat ieri seara si cum fara un mouse nu pot sa lucrez sub nici o forma am decis sa ies la cumparaturi.
Pe lista mea de cumparaturi nu putea sa fie alta marca decat tot Logitech tinand cont ca vechiul mouse a rezistat eroic la 3 ani de folosire zilnica, zeci de cazaturi si maltratari din partea mea.
Inarmat cu “foarte putin rabdare” am plecat astfel in cautarea unui mouse nou.

Criterii de selectie:

  • mic
  • usor
  • cordless
  • neaparat Logitech
  • echipat cu receiver nano

Dupa o mica incursiune pe internet pe lista de cumparaturi aveam urmatoarele modele:

1. Logitech V450 Nano
2. Logitech V550 Nano
3. Logitech VX Nano

Primul pe lista mi s-a parut foarte mic si incomod de folosit
Al doilea desi indeplinea mai toate criterile de selectie nu m-a convins datorita clipsului de fixare pe laptop care mi s-a parut ceva foarte firav si datorita pretului cerut pt clipsul ala in plus.
Al treilea insa desi putin cam scump m-a convins imediat, mai ales ca citeisem foarte multe review-uri despre el.

Ok cateva impresii despre Logitech VX Nano:

Pro:

  • mic (poate prea mic pentru persoanele cu palma mare)
  • foarte usor in comparatie cu vechiul meu V200
  • receiver nano deci nu mai este nevoie sa deconectez receiverul
  • 3 butoane suplimentare configurabile
  • senzor laser, foarte precis
  • rotita scroll excelenta
  • informatii despre starea bateriei folosind softul setpoint
  • buton de oprire pentru cand nu il folosesti
  • husa pentru transport foarte buna
  • vopsea neagra deci nu se va mai sterge asa usor

Contra:

  • pretul
  • pare putin mai fragil decat V200

Cateva poze pentru exemplificare:

IMG_3213 IMG_3224 IMG_3226 IMG_3228 IMG_3229

Niciun comentariu: