duminică, 5 iulie 2009

CMS

De ceva vreme am tot căutat un CMS care să îmi ofere funcţionalităţile de care am nevoie pentru site-urile la care lucrez.
Printre CMS-urile pe care le-am testat s-a numărat şi Concrete5. Ajuns la versiunea 5.3.1. sistemul CMS (Content Management System) Concrete5 este bazat pe PHP şi MySQL.
Interfaţa este foarte uşor de folosit, se pot adăuga, actualiza sau şterge pagini prin simpla navigare prin site.
Concrete5 beneficiază de un sistem efectiv de permisii la nivel de utilizator, care permite crearea de administratori, editori şi a altor tipuri de utilizatori.
De asemenea sistemul permite salvarea paginilor în versiuni anterioare, utilizatorul are astfel posibilitatea să revină la o pagină anterioară oricând doreşte.
Concrete5 este open source iar comunitatea Concrete5 creşte în fiecare zi.
Dacă doriţi să testaţi acest CMS vizitaţi Concrete5 Demo !

Motivele pentru care am ales Concrete5 sunt:

  • posibilitatea de a salva versiuni
  • designul poate fi modificat prin CSS
  • integrare cu youtube, vimeo
  • posibilitate rss
  • generator de formulare
  • generator de chestionare
  • sistem de aprobare a publicarii
  • optimizat pentru motoarele de căutare
  • simplitate în folosire

Niciun comentariu: